Reiki Nedir?

Kişiler üzerinde hem kişisel gelişim sağlayan hem de sağlık yönünden destek sağlayan reiki oldukça önem arz eden bir terapidir. Reiki nedir sorusunu merak edenler için genel anlamda evrensel yaşam gücü anlamına gelen bir enerji olarak nitelendirilir.

Mika Usui adında bir Japon tarafından geliştirilen reiki, şifa enerjisi olarak adlandırılır. Bilimsel temelleri ve klinik araştırmaları yapılan reiki kişilere birçok noktada yarar ve şifa sağlayan bir meditasyon olarak önem arz etmektedir.

Reiki Ne İşe Yarar?

Zihinsel, bedensel, ruhsal ve duygusal anlamda her türlü sorun için kullanılan reiki, enerji olarak aktarılan ve tüm sorunlarda yarar sağlayan yapıdadır. Sorunların zihinsel ve duygusal olarak başladığını ve sonrasında bedeni etkilediğini savunan reiki, bedensel, duygusal ve ruhsal tüm sorunu bir bütün olarak değerlendirir.

Kişi üzerinde irade ve pozitif enerji artmasını sağlarken sorunlarla başa çıkmak için var olan enerjilerin açığa çıkmasına yardımcı olmaktadır. Reiki tüm hastalıkların tedavi süreçlerinde destek bir tedavi olarak uygulanmakta olumlu sonuçlar alınmaktadır.

Hangi Hastalıların Tedavisinde Reiki Kullanılır?

Reiki nedir sorusu ile şifa enerji cevabı bir bütün olarak değerlendirilirken var olan pozitif enerjinin kişi bünyesinde açığa çıkması önem arz eden konular arasında sayılır. Hastalıkların tedavisinde de destek bir güç olarak değerlendirilen reiki kişilerde pozitif inanç ve güç oluşumu için geri bildirim yapan bir terapidir.

• Öksürük
  • Nezle
  • İshal
  • Kabızlık
  • Kesikler
  • Yanıklar
  • Düşme sonucu oluşan yaralanmalar
  • Ülser
  • Mide hastalıkları
  • Kalp rahatsızlıkları
  • Kanser tedavisinde ek bir destek

Olarak birçok rahatsızlık için reiki uygulanmaktadır. Aslında hastalıkların iyileşmesini reiki sağlamaz. Reiki sadece kişi bünyesinde ulunan pozitif uyarıcıları açığa çıkararak iyileşme sürecini pozitif anlamda desteklemektedir. Yani yine iyileşme kişinin kendi zihninde ve bedeninde açığa çıkan uyarıcılar sayesinde olmaktadır.

Reiki nedir, nasıl uygulanır, yararları nelerdir, nelerde kullanılır, kişide nasıl bir etki uyandırır gibi soruların temelinde reikinin ana odak noktası olan kişilerdeki enerjiyle cevap bulunur. Şifa enerji olarak bilinen reikiyi herkes öğrenebilir, uygulayabilir ve her sorununda destek bir tedavi olarak kullanabilir.

Takip Et!

Sosyal medya hesaplarımdan beni takip ederek gelişmelerden ve yaklaşan etkinliklerden haberdar olabilirsiniz.

WHATSAPP İLETİŞİM